Saya katakan saya Insaf?


Zionis sudah lama memerangi kita; melalui sistem pendidikan, ilmu-ilmu yang disogok, fakta-fakta yang diputarbelit, neraca nilai yang diubah, melalui adat budaya yang dijadualkan, pesta-pesta lupa akhirat yang dipromosikan, nafsu-nafsu sex yang dibangkitkan, diprovokasikan dan anak-anak gadis manusia yang dirosakkan. Anak-anak lelaki dididik menjadi lembek, tidak sanggup berjuang, berkhayal dengan muzik dan gila sex. Anak-anak gadis dihilangkan perasaan malu kepada maksiat tetapi menjadi malu jika dilihat warak dan bertakwa.

Cukuplah peristiwa pembunuhan Zionis terhadap anak-anak kapal bantuan ke Gaza ini meyakinkan kita siapa sebenar zionis..

Realiti kita hari ini diselubungi jahiliyyah kurun ke 20..sofistikated, terancang sejak proses menjatuhkan kerajaan Turki Uthmaniyyah di awal abad ke 14 lagi.

Kerja-kerja kita mendidik generasi pelapis untuk hidup dibawah naungan al-Quran, membina semula individu Islam, keluarga Islam dan daulah Islam berasaskan ukhuwwah imaniyyah dan tadayyun total adalah kerja menghidupkan sunnah perjuangan nabi s.a.w. ketika jahiliyyah menguasai dunia.

(Ust Anuar Salleh)

0 comments:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template